.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مدیرکل بنیاد شهیدمازندران بمناسبت سالروز ورود آزادگان
حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» گفت: پایمردی و مقاومت آزادگان در دوران اسارت بی‌نظیر بود و در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: پایمردی و مقاومت آزادگان عزیز در دوران اسارت بی‌نظیر بود و در تاریخ ماندگار ماند. ۲۶ مرداد یادآور استقامت رادمردانی است که تمام هستی خویش را برای حفظ قانون‌ها و کیان انقلاب اسلامی و دفاع از تجاوز و ستم دشمن بعثی در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت‌ترین شرایط از باور‌های دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل دست برنداشته اند.

 

مدیر کل بنیاد شهید مازندران اظهار داشت: ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان گرانقدری است که در راه از دین، انقلاب و سرزمین پس از سال‌ها مقاومت در اسارتگاه‌های مخوف رژیم بعث عراق و تحمل شکنجه و دوری از عزیزان خویش به وطن بازگشتند. آزادگان سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران سخت اسارت را پشت سر نهاده و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

 

این مسئول ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به تمامی آزادگان گرانقدر بویژه آزادگان عزیز استان مازندران تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان شهید و متوفی، برای تمامی آزادگان سرافراز صحت و سلامتی، عافیت و سربلندی آرزو کرد.

 

استان مازندران دارای دو هزار و ۳۶۰ آزاده سرافراز است که دو هزار و ۲۰۸ تن از این عزیزان در قید حیات، ۱۲۷ آزاده متوفی و ۲۵ شهید آزاده هستند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.